Publicite Suisse > Publicité Suisse > Performance Marketing Day

Augmenter les ventes ? Générer des leads ?
Créer du trafic ? Que peuvent apporter le SEM/SEO,
l’Affiliate et la publicité digitale à votre marque ?

Publicité Romande en collaboration avec MEC et Quisma a le plaisir de vous inviter à sa 8ème manifestation internationale sur la Perfomance Marketing qui aura lieu le

18 novembre 2010 au Crown Plazza

à Genève de 13h30 à 18h00, suivi d’un apéritif.

inscription

Le programme:

13h30 Jean-Marc Brandenberger, Member of the Publicité Romande committee, Welcome

13h35 MEC / QUISMA, The issue from today, Stephanie Strobel, Head of Sales Quisma Switzerland, Frédéric Zamofing, Managing Director MEC and Huw Jones Head of Global Solutions MEC

13h45 Quisma Stephanie Strobel, Head of Sales Switzerland, Performance marketing – an introduction and overview

14h15 Kuoni, Fabian Frank, Head of e-marketing, Case studies Performance marketing

14h45 Zanox, Tim Kraemer, Key Account Manager Advertiser, Affiliate Marketing

15h15 Break

15h45 Adobe, Marie-Laure Goliro, EMEA Marketing Manager, Driving trials and orders via advertising optimisation

16h15 Microsoft, Arend Hendriks, Director Microsoft Advertising Switzerland, Performance marketing & the media mix

16h45 MEC Interaction, Julian Smith, Insight & Research Director, Performance marketing & digital advertising

17h15 Google, Jos Meijerhof, Conversion Specialist, Conversion optimisation & website testing

17h45 Victoria Marchand, Editor in Chief Cominmag. Roundtable and Questions

18h00 François Besençon, President of Publicité Romande, Conclusion

Cocktail

Une clé USB contenant l’ensemble des présentations sera remise à chaque participant.

inscription

Nombre de places limitée

Image 2
En association avec : MEC: |  Quisma |

Manifestation soutenue par : BVA |  PG S.A. |  20 MINUTES ONLINE